Saturday, January 3, 2009

Happy Birthday Juju

6hb januari 2009 seorang lagi makhluk Tuhan yang banyak bagi effek dalam kehidupan aku akan menyambut harijadinya yang ke**. Walaupun dah agak lama aku tak berjumpa dengan dia, tapi ingatan aku masih kuat tentang dia.

Lebih lapan tahun lamanya aku mengenali Juliana Binti Mohd Salim atau nama timbangan yang aku panggil untuk dia 'Juju' membuatkan aku lebih bagus dari dulu. Last aku jumpa dia pun masa bulan Jun tahun lepas. Masa tu aku rasa dia bertambah-tambah kiut berbanding lapan tahun yang terdahulu.

Aku tak boleh sangat nak cerita lebih-lebih pasal dia ni kat korang. Biar la semua jadi sejarah. Kalau tak boleh jadi sejarah, biarla jadi Geografi ke, Fizik ke, Matematik tambahan ke atau matapelajaran yang lain. Hehehehe..

Juju, aku wish Good Luck untuk kau. Hope boleh jumpa kau pada masa akan datang. Chaiyok!!

No comments: