Wednesday, December 31, 2008

The Making Of Herol Izwan : Round 3

Panggung kehidupan 2008 akan ditamatkan tidak lama lagi. Tetapi cita-cita dan matlamat hidup akan diteruskan di Panggung yang lebih besar, lebih ramai pelakonnya, lebih hebat Tuan Pengarahnya, lebih garang Produsernye dan lebih mencabar bilangan penontonnya. Semua ini akan diperolehi pada tahun 2009.

Life aku bagi tahun 2008 ni memang sederhana habis. Tak banyak kejayaaan yang aku capai. Bermula agak rancak pada awalnya dan agak muram situasi penghujungnya. Salah satu maklamat aku untuk tahun 2009 ni adalah untuk menghasilkan sekurang-kurangnya 3 buah buku komik disamping mengharap sedikit Tuah menyebelahi nasib aku dalam Industri seni yang aku ceburi ini.

2009 juga akan aku teruskan untuk mencari seorang insan yang hampir sama dengan insan yang aku minati. Harap-harap aku berjaya mencarinya. Aku berdoa mohon dimurahkan rezeki, dijauhkan daripada malapetaka dan kejahatan. disihatkan tubuh badan dan akal fikiran, Iman yang lebih terpelihara dan kehidupan yang lebih sempurna. Amin...

Bagi menutup tirai 2008 ni aku perlihatkan sebuah lagi page special yang aku telah siapkan untuk komik Herol Izwan.

No comments: