Friday, February 4, 2011

Selamat Tahun Baru Cina

Mungkin korang hari ini akan terperanjat besar bila menatap akhbar tempatan berhubung berita pengakuan Ahmad Dhani tentang anak dalam perut Mulan. Tetapi aku sikit pun tak terperanjat sebab baru je semalam Dhani datang ke rumah aku. Dahsyat kan.. Sebenarnya aku la yang patut terperanjat kalau Ahmad Dhani betul-betul datang ke rumah aku. Apa kerja pulak dia bersusah payah nak datang berjumpa aku.

Ahh! lupakan lah tentang cerita Ahmad Dhani bersama bayi dalam kandungan Mulan itu. Aku cuma mahu mendengar berita album baru Dewa 19 sahaja dari beliau. Cerita Mulan mengandung anak beliau atau kucing beliau mengandung anak kucing jiran sebelah rumah beliau langsung aku tak ambil port.

Sebelum itu izinkan aku mengucapkan selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada korang yang layak menyambutnya. Maaf zahir batin dari aku. Sambutan tahun baru cina tahun ini, aku dapat makan banyak buah limau dan dapat cuti yang agak panjang. Jadi aku menggunakan cuti yang diberikan dengan penuh efiksyen sekali.

Ya.. begitulah cara aku menghabiskan hari cuti aku dengan efiksyen sekali.

Sempena tahun baru cina ini, rasanya lebih molek korang dapatkan komik terbaru dari Komik-M. Aku, kau & Facebook menghimpunkan 11buah komik yang berkaitan dengan Facebook. Bertambah bestnya lagi sebab ada komik dari pelukis tahap legend iaitu Tembakau yang terkenal dengan komik Kartini. Mark Zuckerberg sendiri pernah berkata " tak guna korang ada akaun Facebook kalau korang masih tak memiliki komik Antologi Aku, Kau & Facebook"

No comments: