Thursday, November 3, 2011

Assalamualaikum..

Wow! lama sungguh blog ini tidak diupdate. Maka hari ini ianya akan diupdate sebab ada sesuatu untuk ditulis. Setelah hampir 4bulan bertungkus-lumus (Tapi kalau betul-betul bertungkus-lumus, sebulan je komik ini sudah siap. heheheh...), makanya siaplah sebuah komik bertajuk Dunia Kartun : Lawak Budak Sekolah (LBS). Komik ini aku dedikasikan buat gadis istimewa yang menjadi sumber inspirasi dan sumber kekuatan pada aku. Juga untuk korang yang tak jemu-jemu bersabar menunggu karya terbaru aku yang tak lah best sangat ini. Korang semua memang cool!

Untuk makluman korang, Komik LBS telah diserahkan ke tangan Encik Editor (rujuk gambar di bawah) untuk proses-proses selanjutnya. Doakan semuanya berjalan dengan lancar dan seterusnya aku pula akan memulakan penghasilan komik baru. Kena cergas melukis beb! demi masa depan yang lebih cemerlang.


Encik editor Wanzu dan Lobak dalam acara penyerahan komik LBS



Yang ini pula ialah komik Aku, Kau & Komik - Koleksi Popular setebal 400 mukasurat. Menghimpunkan sebanyak 30komik karya pelukis-pelukis Komik-M. Tetapi Komik setebal kamus ini hanya boleh dibeli di rangkaian Kedai Buku Popular sahaja. Kalau cari di kedai buku yang tidak menggunakan nama Popular, sampai kiamat pun tidak akan berjumpa dengan komik ini. Harganya RM 24.90 dan ada 3 komik aku di dalamnya. Rugi kalau tak beli komik ini kerana ianya sangat 'rare'.. Okeylah, sehingga berjumpa di entri yang akan datang, korang jaga diri baik-baik tau! sayonnara..

4 comments:

makweblogspot said...

wah,siapelah si dia yang bertuah menjadi sumber inspirasi itu yee..??
tak sabar nak baca komik-II yang dinyatakan kat entry...huwaa... *kumpul duet cepat-II*
huhuhuh..tahniah yee...!

Unknown said...

Boleh pesan online tak?

Poyo said...

Makweblogspot
Hehehe.. Memang sedang kumpul duit banyak2.

Awan Biru
Sayangnya komik ini hanya boleh didapati di rangkaian Kedai Buku Pupular (^_^)

azhar said...

tak sabar saya nak memilikinya,,,