Thursday, July 24, 2008

SuperHero Yang Kelakar

Macam pernah nampak je cover komik ni. Tapi di mana ya??? Ar.. ar.. ar..
Hampir 4 bulan aku menyiapkan komik Kecempreng Man ni. Sampai kejang-kejang perut aku melukis. Kisah tentang SuperHero yang membenteras jenayah di bandar yang bernama Metro Cyber. Kalau ikut dialog asal yang aku tulis memang bahasa dia bahasa pasar. Tak kira la pasar malam atau pasar tani. Tapi bila dah sampai ke tangan Tuan Editor PTS, semua dialog aku telah di tukar ke bahasa yang lebih baik budi perketi nye..

Terima kasih banyak-banyak la aku ucapkan pada pihak-pihak yang terlibat di sepanjang aku menghasilkan komik ni terutama pada Incik Wan Zu PTS, Umbut, PEkOMIK dan lain-lain yang aku terlupa nak sebut. Harap Komik Kecempreng Man 2 nanti akan dapat sokongan padu macam sekarang. Lagi satu, tentang promosi secara langsung dan tidak langsung korang terhadap komik ni. Aku amat-amat hargai dan akan aku kenang hingga nyawa aku bercerai dari badan.

Kepada korang semua yang dah membeli komik ni, thank you!! thank you!! I Love You All...
Sabarlah menanti kemunculan Kecempreng Man siri ke 2. Promosi-promosikan lah komik ni pada kawan-kawan, saudara-mara, adik beradik, adik angkat, abang angkat, kakak angkat dan sape-sape yang korang rasa boleh sampaikan. Tapi jangan sampai memudaratkan kesihatan korang pulak kerana aku CAYANG kat korang semua..

No comments: