Sunday, July 5, 2009

Wanzu bertanya "Bila Nak Siap Daa..?''

Ini merupakan soalan yang sedang menghantui aku siang dan malam. Soalan yang buat aku kurang selera nak makan. Soalan yang membuatkan berat badan aku turun mendadak. Soalan yang bikin aku jadi cuek, eh! silap... Bikin aku cuak. (^_^)

Sehingga jam entri ini di postkan, aku hanya tinggal cuma 2page sahaja lagi bagi melengkapkan keseluruhan cerita komik ini. Walaupun cuma tinggal 2page, tapi aku rasa macam 200page. Hope hari ini aku dapat settlekan semuanya.. Amin.

9 comments:

eMi mLi said...
This comment has been removed by the author.
eMi mLi said...

dah tu, tak reti2 lagi? :p

Poyo said...

Reti-reti..
Jangan la pukul aku dengan penyangkut baju tu Emi..
Sumpah! sekarang gak aku siapkan.
Huhuhu (^_^)

meo188 said...

erm....

faizul darius said...

bro. buat cepat skit!

Poyo said...

meo
erm... (Aku pun xfaham apa yang erm... tu tapi, aku pun balas erm.. kat ko jugak.. Hehehe)

Faizul
Dah siap pun semalam, dah hantar pun kat Wanzu.

Nazeri said...

....

imHepPie said...

waa..cantek..

Poyo said...

Nazeri,
... (Huhuhu.. Sorang lagi yang guna bahasa kelas tinggi)

imHepPie.
Awak lagi cantek.. (^_^)