Sunday, February 7, 2010

Rakaman Perbualan

Suasana sejuk-sejuk romantis malam tadi tiba-tiba berubah jadi sengal bila adik saudara aku (Aspar) mengoder sesuatu dari aku. Mari kita saksikan perbualan tersebut..

Aspar : Alang, nak pergi mana ni?

Aku : Pergi kedai kejap. Nape?

Aspar : Cantek! Alang tolong belikan cockroach ek. Breakfast esok ingat nak makan cockroach la..

Aku ketawa sampai berguling-guling macam tenggiling kat atas karpet ruang tamu rumah bila adik aku tersilap nak sebut koko krunch tersebut cockroach. wahahaha...


Amaran kerajaan : gambar di atas sesungguhnya memang takde kena mengena langsung dengan rakaman perbualan tersebut (^_^)

3 comments:

Aman Wan said...

haha,sejuk2 romantis~
boleh la letak dlm komik ko nnti poyo pasal cockroach tu. haha

i.am.belle said...

MIAHAHAHA... ko buat aku ketawa sengal xD

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

aku nak cakap ko memang lwk lah! aku sbnr yer jaga kedai buku familly aku! tapi lama aku tinggal kan komik2 nie

duniawi memang susah la :P
semalam tergerak nak baca buku kamcheng *slh eja kut!

ketawa xigt dunia aku! LAWAK GILA KUT! hahaha... memang betol ko memang poyo! Lawak2!!

XSABAR LA NAK BACA NO3 gagagag good luck dgn kerjaya ko


ada style lah beb!!!

*dlm otak aku lama xjumpa kartunis selawak nie!