Saturday, March 6, 2010

Kembali Semula Setelah Lama Menyepi..

Memang aku tak nafikan, agak terlalu lama aku tidak meninggalkan apa-apa coretan mahupun catatan pada blog yang korang rajin kunjungi ini. Mungkin ada di antara korang yang beranggapan aku sudah tidak sayang pada korang semua. Korang silap! Aku sebenarnya memang sayang korang. Cuma aku sayangkan girlfriend aku lebih banyak dari aku sayang korang semua. Hehehe.. Standart la tu. Mana ada boyfriend yang tak sayang girlfriend dia kan.. kan..

Pada 3march yang lepas, aku telah menyambut ulang tahun kelahiran aku yang ke... . (aku ngaku aku dah tua tapi tua remaja tau). Tahun ini aku dapat hadiah yang cukup special. Hadiah yang keluar dari mulut insan yang aku sayang. Terima kasih sayang.. (Sori, kalau korang rasa meluat membaca adengan drama korea antara aku dan insan yang aku sayangi, sila muntah di luar rumah ek..) Kepada korang yang dah aku anggap sebagai sahabat sejati, terima kasih atas segala ucapan korang pada aku. Ucapan panjang umur lah, ucapan murah rezeki lah dan macam-macam lagi. Aku pun doakan korang benda yang sama macam korang ucapkan pada aku juga. Amin..

Pada tanggal 20februari yang lepas telah berlangsungnya perjumpaan Komik M (perjumpaan mata ke mata antara pelukis komik M, Editor Komik M serta Puan Chairman PTS. Kami saling memberi pandangan, menyuarakan pendapat, diberi ceramah motivasi free dari Puan Chairman dan ada juga acara makan-makan. Antara juadah kami pada petang itu ialah nasi berlauk, ayam goreng berempah, rendang ayam, spaghetti dan macam-macam lagi. Pada diri aku sendirilah, banyak benda yang akan aku ingat sampai mati setelah selesai perjumpaan tersebut. Antaranya cerita tentang jom buka hutan dan cerita kasut jutawan yang terkoyak. Di bawah ni aku sertakan gambar beramai-ramai setelah selesai acara makan-makan.


Maaf, gambar aku takde sebab aku pergi toilet
masa tu. Serius tak tahan nak terkencing. Hik.. Hik..

2 comments:

lavidalabelle said...

hepy bestday poyo. semoga sihat selalu dan cepat2 ler kawin ;D

Aman Wan said...

poyo,antara 1 lg bnda yg ko mesti kne ingat smpai mati..

"kecemprengman tu dah ada fan, teruskan sambungannya~!"

orait? ^___^