Monday, August 22, 2011

MMPA.. MMPA..


Alhamdulillah tanggal 19ogos lepas tamatlah penantian penuh suspen sebuah komik antologi Komik-M raya #3 : Misi Menyelamatkan puan Ainon (MMPA). Memang sangat berbaloi penantian ini kerana hasilnya sangat memuaskan hati. Gabungan 5pelukis komik iaitu Bop, Froggy Papa, Reja, Ard One dan diri aku sendiri menghasilkan sebuah cerita yang kami sendiri tidak tahu secara keseluruhan jalan ceritanya. Agak unik dan mencabar sewaktu proses melukis komik ini kerana kami melukis hanya berdasarkan skrip yang disediakan oleh Pengurus PTS Pop iaitu Tuan Wanzu.

Rasa best sebab dapat berganding bersama 4orang pelukis yang heibat. Serius terasa diri ini kecil kalau nak dibandingkan dengan mereka berempat. Terima kasih juga kepada barisan editoriyaley Komik-M kerana memberi peluang dan kepercayaan kepada diri ini.

Sempena hari raya yang bakal tiba ini, dengan rasa ikhlas dihati mahu memberi 5 komik MMPA secara percuma kepada pembaca Komik Kecemprengman dan InsyaALLAH anda mungkin akan menjadi di antara pembaca terawal Komik MMPA kerana ianya belum dijual di mana-mana kedai buku seluruh Malaysia. Sila like page ini untuk mendapatkan cara dan syarat-syarat bagi melayakkan anda memiliki Komik raya secara percuma (^_^).

2 comments:

Fazl said...

Kalau ikhlas, mana boleh mintak balasan :p

Poyo said...

Tapi kalau memberi balasan dengan seikhlas hati pasti menerima pahala yang berlipat-lipat-lipat ganda (^_^)