Friday, March 26, 2010

Masih Demam Pesta Buku

Serius aku cakap, sebenarnya korang masih ada masa lagi menghayunkan kaki korang pergi ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010 di PWTC. Pesta masih berterusan sehingga 28mac ini. Dapatkan bermacam-macam buku dari bacaan kanak-kanak hingga ke bacaan orang-0rang dewasa tak kira dewasa muda mahu pun dewasa tua dengan harga yang cukup istimewa.

Bagi korang yang dah terdetik nawaitu dalam hati nak berkunjung ke PWTC hari ini, aku suggestkan 2 buah buku untuk korang beli. Yang pertamanya ialah..

Komik Aku, Kau dan Bola (Separuh masa pertama). Sempena World Cup yang dah tak sampai 100 hari lagi akan dilangsungkan di Negara Negro (Afrika), Komik M telah mengumpulkan 9 buah komik yang akan membakar semangat World Cup di dalam hati korang semua bila membacanya. Komik lukisan aku pun ada di dalam komik ini. Jangan tunggu sampai lepas World Cup nanti baru korang nak cari dan beli komik ini. Sila dapatkan Komik aku, kau dan bola di pesta buku dengan harga yang cukup special. Amalkan membaca komik ini sebelum anda semua turun traning latihan bola, InsyaALLAH sepakan percuma anda akan manjadi hebat seperti sepakan Wayne Rooney.

Yang keduanya pula ialah Novel Diari Mat Despatch hasil karya kreatif Bahruddin Bekri. Berkisahkan tentang jurnal peribadi seorang insan yang bernama Idlan Rayyan (bukan nama sebenar) yang berhadapan kesukaran hidup sebagai seorang mat despatch yang mencuba nasib menjadi editor freelance di sebuah syarikat penerbitan. Tengok kulit cover pun dah rasa nak tergelak, kalau baca isinya sure korang berguling atas lantai menekan perut sendiri menahan ketawa. Sila dapatkan Diari Mat Despatch dan juga Aku, Kau dan Bola (separuh masa pertama) di booth PTS yang terletak di Dewan Tun Razak 2 (seberang sungai) PWTC. Sekian, Assalamualaikum..

3 comments:

Adsha Amin. said...

diari mat despatch tu serius best!

run aziluz said...

slm.
ade award utk anda di blog sy
:)
sile view

Poyo said...

Adsha..
Memang best macam suzuki best (^_^)

Run..
Terima kasih. Susah2 je bagi award (^_^)