Sunday, August 31, 2008

Happy BirthDay Rina


Pada 1 haribulan September nanti, Seorang insan yang bernama Marina (Rina) akan menyambut ulang tahun hari tuanye yang ke **. Dia juga merupakan Makhluk Tuhan paling memahami diri aku. Statement tu dia sendiri yang keluarkan. Kadang-kadang memang dia sangat-sangat memahami diri aku. tapi ada time juga yang aku pulak langsung tak boleh memahami dirinya. Watever, She a good girl..
Aku bagi birthday present kek je kat dia kali ni. Aku tempah muffin kek 6 bijik. Aku nak dia makan semua kek tu. Biar badan dia berisi sikit macam Adibah Noor. wakakaka!!!
Banyak jugak cerita kelakar dan sedih sejak aku mengenali insan yang bernama Rina ni. Aku tak tahu sebanyak mana maklumat yang dia tahu tentang aku tapi bila dia mula bercerita mengenai aku. Mak Datuk! menakutkan siot! Ibarat aku ni membesar di depan mata dia. Macam-macam rahsia yang dia tahu pasal aku. Hahahaha...
Wish aku untuk dia, hope dia bahagia dengan jalan hidup yang dia pilih. But kadang-kala dia yang banyak bagi lampu penyuluh dalam hidup aku bila aku kegelapan. Picture kat atas tu aku rakam masa kitorang pergi Aquaria KLCC awal tahun ni.

No comments: