Wednesday, January 28, 2009

TwinX 2 On The Way!

Korang tengok je la Cover yang belum dicolour Komik TwinX 2 karya penuh magis dari Pac.
Akan menerjah ke pasaran negara tidak lama lagi.

Petikan kata-kata dari Presiden Pekomik, En. Azhar.
"Aku kata komik Pac BEST SELLER! bukan setakat aku kenal dia atau pun sebab aku suka TwinX ataupon bukan sahaja kerna penceritaan komik dan lukisan detail Pac..

antara faktor utamanya..
SALES komik twinx nih...

terbukti laku..dan hangat di pasaran..

aku dah cek di kedai mynews.com di area subang,shah alam, klcc..tesco..shah alam..carefour..giant gombak,shahalam....rata2 tinggal satu naskah TwinX saja yg tak terjual..atapon dah abis..

terbukti komik Pac "TwinX" ini best seller..

tak percaya segera cek di kedai mynews.com berdekatan anda!"

Hahaha!! Aku sampai mengigil satu badan tunggu TwinX 2 nak keluar kat pasaran.

No comments: