Sunday, March 1, 2009

The Making Of Herol Izwan : Round 8

Dalam sedar tak sedar sekarang kita dah berada di dalam bulan Mac. Laju sungguh masa berlalu meninggalkan kita. Kadang-kala aku rasa frust sangat sebab banyak benda yang aku tak dapat settlekan mengikut perancangan awal aku. Damn sungguh..

Di atas merupakan cuplikan dari Komik Herol Izwan iaitu babak Herol berlari ala-ala pelari pecut Jemaica, Usain Bolt sebab dah terlambat nak ke sekolah. Sengaja aku masukkan unsur-unsur melampau sehingga lariannya mampu memintas kenderaan. Biasalah!! aku kan suka berimaginasi.

Kalau korang perasan, di petak akhir tu kelihatan seorang lelaki berambut pacak. Tu la Izwan A.K.A. Cikgu Izwan yang mengajar di kelas si Herol tu. Siapla bila Herol sampai kat sekolah nanti. Mesti kena denda ala-ala tentera jepun la nanti. Hehehehe...

No comments: