Wednesday, April 15, 2009

I'm In Blues..

Rasa tak sia-sia aku bangun pukul 2 pagi ni semata-mata nak tengok Quarter-finals antara Chelsea vs Liverpool. Chelsea menang dengan agreget 7-5. Gol dari Drogba 51, Alex 57, Lampard 76, 89 sudah cukup membawa Chelsea ke Semi-Final UEFA Champions League. So sempena kemenangan Chelsea ini, aku ingin mengistiharkan hari ini korang semua boleh cuti satu hari dengan cara korang pergi klinik mintak cuti MC kat doktor. Tu pun kalau dapat la.. (^_^) Wahahaha..

4 comments:

eMi mLi said...

ko sokong pasukan mana ni? Kn ke pasukan yg ko sokong tu kalah? :p

Poyo said...

Emi,
Aku sokong Chelsea la.
Doa ko smlm xdimakbulkan.
Wahahaha...

Irfan F-one-R said...

aku sokong pasukan hitam kuning~!! dan juga merah kuning~!! aku tak sokong hijau kuning~!! bahkan putih hitam kuning pun aku tak sokong~!!

hidup hitam kuning dan merah kuning~!!

Poyo said...

Irfan,
Macam2 warna ko sokong.
(n_n)