Friday, April 3, 2009

Life Aku Cukup Ringkas Hari Ini

Entri kali ni aku nak cerita secara ringkas je.
Aku baru lepas settlekan cover kulit belakang KecemprengMan 2.
Mr. Editor (Wan Zu) kata InsyaAllah sempat
keluar before Pesta Buku 2009 di PWTC.
Sebelum aku lukis cover kulit belakang Kecempreng Man 2 tadi,
aku layan movie ni. Aku suka En. Dwayne Johnson A.K.A The Rock. Dia totaly kelakar dalam filem ni. Tak percaya, korang tengok la sendiri.

Antara movie yang aku tunggu-tunggu tahun 2009.
Penantian aku akan berakhir hujung bulan ni.
Ada sesapa nak temankan aku tengok movie ni tak?
Aku rasa korang mesti kenal lambang kat atas ni.
Lambat lagi tayangan dia, maybe bulan Julai or Ogos.
Dah layan trailer movie Transformers : Revenge of the Fallen.
Serius cakap, memang dahsyat siot!

5 comments:

lavidalabelle said...

poyo, all the best with ur comic 'kecempreng man'. i think it's kinda cool.

nanti dah keluar officially bagitahu key. nak juga beli dan baca.

oh! i can't wait for Terminator and Transformer of course. yeah bebeh!

Poyo said...

Arigato Gozaimashita Belle,

Aku pun follow gak mamat director McG ni. I think Terminator Salvation akan jadi better movie berbanding movie2 yg dia direc sebelum ini.. Let THE END BEGINS bebeh!

cikseed said...

kecempreng man tu nanti dia citer pasal apa? wuu wuu

JOE said...

salam mesrakan ku hulurkannn..ku harap kau kan terimaaa..oo..eh menyanyi lak.
bro. POYO tahniah atas kelahiran Kecemprengman 2 nanti.

kita penah jumpa ms pesta buku tahun lepaskan. huhu..kalau kau ingat la..kalau tak ingat kau lupa la tuu..

Poyo said...

Cikseed..
KecemprengMan ni citer pasal superhero. Citernye macam ni...
Alamak! ucu saya panggil makan malam la.. Kalau Cikseed nak tau citernya, beli la komik ni ek (^_^)

Brader Joe..
Watzup Bro! Arigato.

Rasa mcm ingat2 lupa, xpe.
Pesta buku 25april ni, kita jumpa balik kat PWTC untuk mengimbau kenangan silam bersama-sama.